Vinnetou: rozhovor s Katkou Schovánkovou, představitelkou Nšo-či

23.02.2023 11:18

Jak vzpomínáš na začátek zkoušení představení Vinnetou?

Na začátku zkoušení jsem si hrozně nadávala, do čeho jsem se to pustila „na starý kolena“, po letech v ústraní... Nevěřila jsem si a nevěřím si do dneška! (smích) 

 

Byl na Tebe režisér hodný?

Na mě režisér hodný byl, hodně jsem si s postavou zpočátku nevěděla rady, byl tam i ostych. Ale prý dobrý, tak asi dobrý, no. Ale výhrady k „rejžově“ přístupu nemám, občas byl nervák, ale kdo by nebyl, že? (smích)

 

Zkoušeli jste 14 měsíců - nebyla z toho ponorková nemoc? Jaká byla na zkouškách parta?

Ponorka, myslím, nebyla. Parta je fajn, přes léto jsme si od sebe odpočinuli a jelo se dál do cílové rovinky.

 

Na co ze zkoušek nejvíc vzpomínáš?

Na celodenní zkoušku, ta byla moooc fajn, dali jsme si vínko, panáčka, pokecali jsme o běžných věcech, blíž jsme se poznali.

 

Jak jsi prožívala premiéru?

Premiéru jsem prožívala nečekaně v pohodě, nemám hlavní roli, to by bylo asi horší. Nervy byly, ale je fajn, že díky oslnivým světlům nevidíte dál než do první řady, tak to nebylo tak hrozné. A se vstupem na jeviště to ze mě spadlo a vše bylo v pohodě.

 

Máš nějaký vzkaz divákům a příznivcům?

Ať vás Vinnetou baví, nebolí vás zadek z dlouhého sezení a po přestávce máte chuť se vrátit a vidět nás až do konce! (smích)

 

Děkujeme za rozhovor.

Vyhledávání