Když se zhasne: rozhovor s Markem Ministrem, představitelem Artura

04.01.2014 12:01

Jak vzpomínáš na začátek zkoušení představení Když se zhasne?

Nedovedl jsem si představit jak to dám, přišlo mi to náročný.

 

Byl na vás režisér hodný?

Ne (smích).

 

Zkoušeli jste celý rok, jen ve čtyrech lidech, nebyla ponorková nemoc?

Hérečky výborně spolupracovaly a rejža se také snažil. Ke konci jsem toho měl ale už dost, ponorka naštěstí nedorazila.

 

Jak jsi prožíval premiéry?

Byl jsem neuvěřitelně nervozní, druhé představení už méně, ale za to o to více unavený. Byl jsem překvapen z toho, že to na podruhé dopadlo lépe. S ovacemi jsem byl spokojen (smích).

 

Máš nějaký vzkaz divákům a příznivcům?

Už se na ně těším a za reakce díky, udělaly mi radost.

 

Děkujeme za rozhovor.

Vyhledávání